Alla inlägg under april 2013

Av Frida Elgander - 12 april 2013 18:07

Har skickat mail till färs och frosta bank pga Jeanettes jävla lån som jeanette har ansökt från färs& frosta bank sparbank och jeanette försöker locka pengar från min fästman ronny genom kronefogemyndigheten Som jeanette ger ronny att betala.. men ronny har inte skulder Hos jeanette ...Idiot Jeanette o dom...

Vi hatar Jeanette nu.. Vi tänker inte bli vän med Jeanette mer punkt slut...

Av Frida Elgander - 11 april 2013 23:59

Varit hos tandhynist den 10 april kl 14:00

Av Frida Elgander - 11 april 2013 23:55

Har varit sjuk för en vecka men är förkyld lite
Nu e jag frisk med en lite förkyld

Av Frida Elgander - 11 april 2013 23:48

Hoppas att vi får tillbaka vår saker : stora tavlan röd med vita text o röda vin och mini räknare rosa När Christer skickar dom på posten snart för jag har ringt till polisen o polisamnäla Christer för stöld pga Christer vill inte skicka vår saker som Christer hade lovat för en vecka o torsdags. Vi har rätt i att få vår saker tillbaka..

Av Frida Elgander - 11 april 2013 23:40

Nu har vi fixa att mailat till kronefogemyndig ,social, jsm lån pga Jeanette mjelva och jag har hjälpt min älskling ronny att polisamnäla Jeanette nyss..

Av Frida Elgander - 11 april 2013 23:34

Hej!
Jag heter frida som ska berätta för er om en person som heter Jeanette mjelva , har ljugit för folk om oss ,m.m

Hon jeanette sa att ronny har misshandel på henne men min fästman ronny har inte misshandel mot Jeanette . Lägg av med henne som ljög..
Hon jeanette sa att jag tvingade henne??att raka sin håret? Nej. Det har vi inte gjort.. Glöm det.. Det är hon Jeanette som vill...
En sak..

Hon vill komma hit på julafton 2005 och 2006 så det e vi o mamma som bjuder mat..
Även höst,... Men 2007 april hände..

Hon har tagit min fästman Ronnys bankkontonummer när hon själv ansökt lån på jsm lån...

Tänk lite på: ronny kan inte skriva, ser dåliga pga han har sjukdom som leder bli dövblind m.m

Jag Frida har betalat allt räkningar,tv Cohem,internet Cohem , mat allt, kläderna,m.m åt Jeanette På summa 30.000 kr i 2007 men jag har betala mat o andra saker mer 1999 till 2007 när siw tar över jeanettes pengarna även 2012 när vi var i mora tyvärr ...

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards