Alla inlägg under november 2015

Av Frida Elgander - 12 november 2015 17:05


Det e våra tjej hundarna katja o missy som jag/vi  älskar   Också över vårt hjärta !❤️❤️

Det e de vår pälsbarn❤️


Det e de inte vara bara djur utan de e också familjmedlem❤️

Av Frida Elgander - 12 november 2015 16:53

Det e min dotter  på 10 år nu❤️


____________

 

Det e jag  och min dotter Cornelia  .. Mor och dotter 💕

________

   

Det e vi med vår dotter corny 💕💕ni e min familj❤️Älskar er över mina hjärta💕

Hej

Av Frida Elgander - 12 november 2015 15:30

de andra hotar o svärar  åt mig på här min blogg


pga Jeanette o de i mora! 2007 !



jag skiter i de i mora och även jag skiter i andra vad de tycker!

jag berättar sanning  så jag skriver vad jag berättar som det hände!


tror ni att vi e dumma i huvud? Nä det gör vi inte!!


men ni får skriva när ni  vill  men vi kommer skita i er om ni skriver elakt

mot oss  då jag kan samla bevis om ni gör det o hotar oss!


Men tror ni att vi e dumma att känna Era skrivstil när ni skriver tex inte ordentligt på svenska. 

för de i mora hatar oss o älskar bara svära elaka ful ord  till oss men vi hatar dom  alltid!

 Men vi skiter i dom !!   vi har tänka på vårt liv o dotter mm  låt oss vara ifred!!

Vi bestämmer själv att skriva på min blogg! Det e inte era problem  o ni ska inte blanda in!

sluta!  Ni e omogen att  vara vuxna  o älskar att mobba o svärar åt folk! 


om vi får inte vara ifred så jag polisamnäter er !! 


// frida Alice o ronny som är synskad nästan blind o har synsdrom / sjukdom 

så det är orättvis att mobba någon handiskapp eller döva mm men låt oss vara ifred!

och låt oss vara ifred att leva ett egna liv ! Ni stört oss o svära på Min blogg !

när vi levde med egna liv På vår framtiden!  Sluta att störa oss mer !!

ps jag älskar min fästman  ronny o min 10 år dotter o mina hundar❤️❤️


Ni e inte  välkomna  hit för ni skriver Elakt !




 ni e välkomna. Hit om ni e snälla o  skriver snälla!


annars skiter vi i er alla! Ha så bra o lycka till hejdå!!




Ovido - Quiz & Flashcards